اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعلیق فعالیت‌های اجتماع‌محور در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا همه فعالیت‌های اجتماع‌محور در زندان‌ها به حالت تعلیق درامده است.

تعلیق فعالیت‌های اجتماع‌محور در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

اسماعیل جمیاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای انتشار خبر ویروس کرونا به منظور جلوگیری از این بیماری تمامی اماکن و زندان های استان ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی زندان های استان با همکاری تیپ 48 فتح و شرکت نفت گچساران و دیگر ارگان ها،  اماکن عمومی زندان های استان انجام شده و با کنترل و نظارت مستمر اوضاع رصد و خوشبختانه هیچ مورد مشکوکی تا کنون گزارش نشده است. 

مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضمن اینکه لوازم بهداشتی مانند ژل، ماسک و دستکش و دیگر نیازمندی ها تهیه و توزیع شده است.

جمیاری ابراز کرد: امنیت، سلامت و تربیت از جمله حقوق شهروندی زندانیان محسوب می شود که خوشبختانه بر اساس سیستم نوین زندانبانی اسلامی در همه ایام و برای همه افراد بدون توجه به نوع جرم و میزان مجازات زندانیان این حقوق محترم شمرده می شود.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:از همان روزهای اول طرح بیماری و برابر بخشنامه های صادره از سوی سازمان در ستاد اداره کل و زندان ها کمیته سلامت تشکیل و مقرر شد تا به صورت مستمر سلامت زندانیان رصد و معاینات و کنترل ویژه همراه با مراقبت های لازم بعمل آید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ضدعفونی اماکن و ارائه آموزش های لازم برای خود مراقبتی زندانبانان و زندانیان و تأمین و توزیع اقلام بهداشتی از دیگر اقدامات ما بوده است.

جمیاری اذعان کرد: ضمن اینکه برای جلوگیری از ترددها، ملاقات ها محدود و با همکاری مراجع قضایی اعزام ها و نیز پذیرش زندانیان جدیدالورود به حداقل رسیده و برای کمتر شدن تراکم داخل بندها به زندانیان واجد الشرایط مرخصی اعطاء شده است.

مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از اپیدمی و شیوع ویروس کرونا برابر دستور رئیس سازمان زندان های کشور کلیه برنامه های اجتماع محور مانند برنامه های ورزشی، فرهنگی، هنری، حرفه آموزی، اشتغال و حتی نمارهای جماعت تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده اند.


انتهای پیام/۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول